Vi bytter regnskapssystem - Feil kan forekomme
Vi bytter regnskapssystem
Vi bytter regnskapssystem for å følge med i tiden og gjøre hverdagen enklere for regnskapsførere, stat og kommune.
Vi håper byttet skal gå noenlunde smertefritt men det vil føre til en del endringer både i ut og inngående.
Normalt vil ikke du som kunde eller leverandør merke dette, men feil kan forekomme.
Kunder:
Dersom du mottar en utilsiktet purring/dobbeltfakturering eller andre feil skulle oppstå setter vi stor pris på om du kontakter oss på 32879600 (Hverdager 10-17) eller post@okelektriske.no
Det samme gjelder om du har sendt oss en faktura eller annet du ikke får respons på.
Trenger du fakturakopi av noe som er kjøpt hos oss før 28.01.21 er det fint om du sier ifra så tidlig som mulig.
Vi minner om at dersom du fortsatt betaler faktura med manuell melding, eller spesielt brevgiro vil det gå litt tid før dette er bokført.
I slike tilfeller hender det at det rekker å gå ut automatiske purringer/inkassovarsler. Kontakt oss så finner vi en løsning.
For de som sender oss faktura ber vi om at flest mulig gjør dette via EHF, men vi kan også ta i mot elektronisk faktura på
følgende adresse: ok.elektriske@mottak.unieconomy.no . Faktura må selvsagt være ihh og merket slik som avtalt når avtaler ble inngått.
Vi takker for tålmodigheten og håper med dette vi blir enda bedre i fremtiden